… You’re a dancing psychoooo

Herre Gud, jag har verkligen inget vettigt att skriva idag! Vi ska om några veckor framträda med ”psycho” så den låten går varm högtalarna just bara för att påminna mig om texten.. Jag är rätt usel på att komma ihåg texter faktiskt, men av någon anledning så brukar det inte vara några problem med textminnet på scenen. Jag kan vara skitnervös över att jag ska glömma bort den ända in till att just den versen som jag inte kommer ihåg kommer och då är det inte så mycket mer att göra än att låta nerverna försvinna bort och bara minnas helt enkelt.. Man är inte mer än människa som jag brukar säga 😉
Nä nog med mitt ordbajseri.. Sitter på tuben påväg hem till sheelahs management, vi har nämligen bjudit in oss på middag där ikväll! Ska bli jätte gott 🙂 jo vi vet redan vad som står på menyn det är därför jag vet att det ska bli gott 🙂
Min pojkvän som by the way gav mig det där armbandet jag visade på alla hjärtans dag… Jag glömde visst en viktig detalj i den texten och det var att han hade gjort armbandet helt själv, med sina bara händer. Sicken händig karlakarl man har 😉 sen är det ju jag som byter glödlampor och så men den historien kan jag ju ta en annan gång..
Peace out!

Kommentera

