Ledig dag = städ & fixdag!

Idag har varit en sån där hemmafixar dag 🙂 Min lägenhet strålar nästan.. man kan nu helt plötsligt faktiskt hitta saker 😉 Nä så illa har det inte varit men jag lyckades fylla 5 stora påsar med papper och skräp som rensades ut.  Är nyss hemkommen från ett kärt återseende.. Sara som tidigare var med i Sheelah är på besök i stan för att göra Wallmans audition, så det var så roligt att hon hann med en liten dejt innan 😉 Hann köpa lite pärmar & papper samt hålslagare, för nu ska här bli ordning på papper!

sitter här och är helt fascinerad över min nya dator.. så här roligt kan det vara..

svartvitt..

nått annat..sepia kanske..

man kan göra så mycket roligt 🙂

mmm…

roligt va?

Nu ska jag sätta mig och maila lite.. det är en del som måste förberedas inför en snar framtid..

Ha en trevlig kväll!  🙂

Kommentera

