Rusningstrafik under söndagen!

Har precis sprungit in i en tant som sprang före mig till tåget men HELT PLÖTSLIGT så får hon för sig att hon inte längre ska springa och istället missa tåget som fortfarande har sina dörrar öppna. Vi är båda ca 3 m ifrån.. Jag suckar djupt och ber om ursäkt medan jag så smidigt och snabbt som möjligt försöker komma runt henne!
DÅ uppstår nästa sak dörrarna ska till att stängas och denna lilla primadonnan före mig går lungt och stilla in som att hon har all tid i världen och skiter fullständigt i om några andra bakom henne också skulle kunna hinna med medan dörrarna slår igen kvickt bakom henne! Min näsa nuddar liksom tågdörrarna! Jävla skit.. Otur kallas det!

Kommentera

