Plugg & Studiotid.

jag bara älskar Ullared som just nu visas på kanal 5. Emilie säger att jag är en typisk sådan tjej som älskar sådana program haha ja jag gillar allt sådant folkligt! Superroligt juhe!

Idag hade vi tvåtimmars lektion men vi sågs en timme innan med gruppen för att kolla igenom övningsuppgifterna. Efter skolan åkte jag och Emilie in till stan för att få i oss lite lunch innan studion.

Väl i studion spelade vi in en låt som vi fått från en kille i NY. Tony hjälpte oss att spela in sången sen ska vi skicka allt till USA så ska den produceras där 🙂

men nu är jag hemma med min babe 😉 maten stod på bordet när jag kom hem, helt fantastiskt härligt, efter en intensiv dag kan det betyda såå mycket ❤ vi har tvättid ikväll dessutom så det blir till att springa mellan datorn & tvättstugan.

fasen måste börja bli bättre med bloggandet..jag har verkligen tappat den senaste tiden..

trevlig måndag kväll

Kommentera

