Tjena!

Hej hej hallå!
Sitter fast på tuben påväg till studion. Så då är det väl väldigt passande med ett blogginlägg!
Jag har sedan länge.. Ja faktiskt sedan några år tillbaka tänkt att jag ska börja ett projekt. Jag har vid flera tillfällen tänkt att jag ska börja men sen har det kommit annat i vägen som gjort att jag inte vill eller kan börja med det. Men när jag var hemma förra veckan och storstädade så hittade jag flera av de underlagen som behövs för projektet som jag tidigare skrivit ut. Och då blev jag jäkligt peppad att dra igång. MEN det kommer att innebära en hel del uppoffring från mig själv men även mina nära och kära! Så jag måste nog tänka igenom det riktigt ordentligt innan jag drar igång…

Kommentera

