Nu blir det onsdagsmys!

Har verkligen haft en jättebra dag. Lektionerna idag gjorde att jag förstod mina anteckningar lite bättre 🙂 efter skolan repade jag och Emilie inför helgens uppträdanden, vi ska nämligen sjunga på två förfester i Globen och även på en efterfest för sponsorer och VIP-gäster under både fredagen och lördagen!
Efter vi repat åkte vi in till stan för ett speciellt möte som kändes jättebra!
Nu är jag hemma och har precis ätit en god middag tillsammans med min lovely boyfriend 🙂 och nu blir det kärlek hela kvällen ❤

Kommentera

