53 dagar kvar!



Här om dagen påbörjade jag mitt projekt. Det kändes väldigt bra faktiskt, men helt galet att behöva tänka tillbaka så många år, många konstiga känslor bubblar upp! Nu när jag iallafall har startat så är det bara att fortsätta 🙂

om mindre än 2 månader åker jag med tjejerna till New York 🙂 längtar så jäkla mycket!

Idag har jag varit i skolan mellan kl 13-17. Är helt slut i huvudet efter alla grafer & diagram och antaganden. I morse skulle jag fixa in alla papper från föreläsningarna in i en pärm. Hade köpt en hålslagare här om dagen så jag var på riktigt fixar humör när jag drog fram alla grejer för att ordna & sortera det så bra som möjligt. MEN då kom slaget i magen… DAGENS I-LANDSPROBLEM: jag hade köpt fel typ av hålslagare 😦 en sådan som bara gör två hål (????????) Vem tusan vill köpa en hålslagare som BARA gör två hål? det innebär att jag måste stå och ögonmåtta ca 300 st papper (japp, det är så många) för att få till de två andra hålen som också måste vara där för att man ska lyckas få inte i pärmen!

så här ser den lilla skiten ut! 49 kr på Clas Ohlson. SNÄLLA VARNA PÅ FÖRPACKNINGEN ATT DET ÄR EN OVANLIG HÅLSLAGARE!!! Den är säkert asbra när man totalt bara vill ha två hål men eftersom det inte stod något på förpackningen (har letat nu i efterhand och kan inte se en varning nånstans) så tog jag för givet att jag köpte en normal/vanlig hålslagare som gör hål som vanligt!

Ikväll blir det torsdags mys här på Gärdet! Vi älskar att mysa 😉

 

One thought on “53 dagar kvar!

Kommentera

