Pluggning på hög nivå!

Mina dagar består av en hel del plugg.. Eller ja egentligen ljög jag nu! Mina dagar består av plugg men inte en hel del… Jag blir rädd när jag öppnar böckerna! Så mina dagar består av lite plugg och mycket ångest. Ångest för att jag inte pluggar så mycket som jag borde!
Introduktionskursen som vi läser nu handlar om nationalekonomi & arbetsmarknadsekonomi… Något som egentligen inte intresserar mig på den nivån att jag vill plugga det! Nästa moment som vi har är management och det ska bli roligt men just nu måste jag kämpa mig igenom detta… Någon som kan förklara för mig allt detta?:

Kommentera

