känner mig väldigt kreativ.

men vad stoppar mig? a ja..den som lever får se!

Har nu gjort mitt pluggschema för kommande dagar—> de är fullspäckade med 6-7 timmar plugg per dag fram till nästa fredag! Förlåt redan nu om jag blir borta från bloggen…antagligen kommer jag ioförsig säkerligen ATT blogga på mina inbokade raster 🙂 men man vet aldrig, jag kanske somnar varje rast jag har och då blir det inte mycket tid över till bloggen ;P

Här om dagen kände jag kaos..idag känner jag pepp för att klara av detta moment av kursen! så håll alla tummar och tår är ni snälla! 😉

hej hopp nu ska jag läsa vidare…

Kommentera

