Min fredag hittills!

Igår kväll efter att jag kommit hem från skolan gjorde jag ett pluggschema inför kommande pluggperiod—> TENTA nästa LÖRDAG!!!!! -panik- det pluggschemat sprack redan i morse… jag hade ställt klockan på åtta för att kunna ligga och dra mig till 08.30 för att sen ta mig upp och äta frukost för kl 09.00 skulle jag köra igång med att renskriva föreläsning 2 av 11.

kl 08.40 var jag på vårdcentralen med Daniel. 45 min senare sitter vi på karolinska akutmottagning. och innan man får hjälp på Akuten ska man gärna sitta i deras väntrum i minst en timma.. när min tappre prins äntligen fick hjälp tog jag mig till huvudbyggnaden för lite frukost! sen tillbaka för att vänta i väntrummet på akuten. framåt lunch gav jag upp…

väl hemma har jag käkat lunch, påbörjat pluggningen, tröttnat på plugningen —> vilket har lett till lite bloggläsning, så ringde Daniel och berättade att han var påväg hem igen, har plockat ihop all tvätt och invarderat tvättstugan.

nu vankas det ompyssling och mer plugg resten av dagen!

trevlig fredag!

Kommentera

