Här kommer sommaren…

Längtar till våren och sommaren.. Nu får det faktiskt vara nog på det kalla vädret!!

Förra året hade jag en fantastisk härlig sommar och jag kan bara drömma om hur den här sommaren kommer att bli 🙂 kunde inte låta bli att slänga ihop ett litet collage från förra sommaren bravader när jag hann med både det ena och det andra! Jag och Patrik var på en liten Norrlandsturné, Emilie och jag firade midsommar på Ljusterö och jag hann med Turkiet två gånger om samt mycket mycket mer 😉

Vet ni att nu på söndag ställer vi om klockan till sommartid 🙂

One thought on “Här kommer sommaren…

Kommentera

