Torsdag=paniiiiiiik!!!!

-Gaaaah- var det någon som trodde på att mitt pluggschema inför tentan skulle fungera? Herre Jisses vad jag ställer lite för höga krav på mig själv ibland 😉  Men tanken var ju i alla fall god tycker jag! Upplägget med pluggschemat hade ju varit perfekt för en välorganiserad person med ett stort intresse för National- och arbetsmarknadsekonomi. Men som sagt… det verkar ju INTE vara JAG!


Idag har jag t ex haft mycket roligare saker för mig som t ex: maila iväg ett viktigt mail, bloggat, pratat i telefon med min vän Camilla från Gävle, skickat iväg ett första utkast på mitt kommande projekt som jag ska försöka ha klart till efter sommaren. Fixat lite med den nya Sheelah Official- sidan på Facebook som jag för övrigt tycker att ni ska gå in och GILLA nu på en gång 🙂

Så det här med Isokvanter, BNP, utbud-och efterfråge överskott och indifferenskurvor får vänta till ett senare tillfälle…

Kommentera

