Bort med några födelsemärken och 30års mys idag!

20110325-164124.jpg

Idag fyller min fina prins 30 år! Imorse väckte jag honom med en liten present på sängen ❤ nu är vi på väg ut till hans föräldrar i Vallentuna där vi ska äta skaldjursplatå och dricka champagne med hela familjen! Imorgon blir det en stor 30 års fest med hela hans släkt och kompisgäng 🙂 men först ska jag ju genomlida en tenta på dagen 😦
Imorse var jag till farbror kirurg och tog bort några födelsemärken som inte såg så bra ut.. Jag HATAR sprutor!!! Det värsta jag vet!! Men jag fick bita ihop… Och att bli skuren i är inte heller nå vidare kan jag lova! När jag kom hem igen somnade jag gott en stund i soffan ..

20110325-164147.jpg

Kommentera

