På väg till frisören!

De har ändrat i blogg-appen så att rubriken står med fet svart text så nu vet hela tunnelbanan att jag är påväg till frisören 😉
Här om veckan fick jag för mig att mitt hår skulle få vila från all extensions jag har i mitt hår. Det känns verkligen jätte konstigt att jag nu sitter med lite fjös på huvve istället för en lång och tjock man i nacken. Nu är det tänkt att jag ska klippa bort allt som är förstört av allt färgande och löshår… Jättenervös men det kommer nog att gå bra 🙂
Så om några veckor när jag sätter i nytt löshår så kommer allt att se så mycket fräschare ut! Så jag får helt enkelt stå ut med mitt bebishår ett tag till..
Kanske kommer lägga ut en före och efter bild om jag vågar haha

20110330-184542.jpg

Kommentera

