Vad vore livet utan vänner?

Jag är förmögen med fina vänner, det är få förunnat 🙂

Idag ska jag äntligen få träffa en gammal vän..eller alltså hon är ju inte gammal men vi har känt varandra sedan högstadiet. Fantastiska Karin är på besök i Stockholm och snart ska jag åka in till stan och möta upp henne för en liten promenad och en fika 🙂

Om vi tjejer kan vara klassens clown så vill jag utmärka Karin till detta, hon är så jäkla rolig och får en alltid på glatt humör!

Såhär såg vi ut på gymnasietiden 😉 järngänget haha… från vänster: jag, Karin, Camilla & Marléne

Från vänster: Jenny, Marléne, Sarah, jag, Karin & Camilla

Numera är vi ju utspridda över landet och ses inte så ofta. 2009 gifte sig min underbara kusin Sarah med sin Micke och då sågs vi alla igen. Haha vilken skillnad från gymnasiet va? haha

Trots att vi inte ses så ofta så tycker jag att det är så mysigt när vi väl ses.. man får drömma sej tillbaka lite.. då man var ung och dum 😉

Kommentera

