Avslöjandet!

20110405-112532.jpg

Jag har ju skrivit mycket om ett projekt som jag har dragit igång. Jag håller nämligen på att skriva en bok, jag fick ideén redan för några år sedan men har inte känt mig redo förrän nu.
Det ska bli jätte spännande att se hur resultatet blir och hur det mottages av mina vänner, familj och allmänheten.
Jag skriver när jag får tid och lust vilket gör att jag inte vet när boken blir färdig men jag satsar på att den ska vara någorlunda färdig efter sommaren!
Wish me luck 😉

4 thoughts on “Avslöjandet!

  1. Emma! Författare! Underbart!
    Jag vill köpa ett signerat ex såklart, står först i kön!

    Berätta mer, vad handlar den om — lycka till min vän!
    *kram*

Kommentera

