24 dagar kvar tills vi..

Go morron!

Idag har jag mycket som står på schemat.

* Tvätta

* Städa —> STORSTÄDA! Herre gud det ser ut som ett bombnedslag här!

* Diska

* Göra klart hemtentan (inlämning imorgon) VIKTIGT!

* Ringa och boka tid för några saker

* Skriva lite på boken

När man har så här mycket på schemat hade det ju varit bra om man vaknade frisk och kry… Istället vaknar jag och låter som en karl, min hals känns tjock och jag känner mig lite varm och hängig 😦

The dreamteam 😉

Så, nu är det alltså bara 24 dagar kvar tills vi drar till New York! Jag tror att jag har varje dag fram till dess inplanerad och vette tusan när jag ska hinna packa men det löser väl sig 😉

 

One thought on “24 dagar kvar tills vi..

Kommentera

