Ok, jag erkänner!

20110411-112816.jpg

-uh- jag är en stressad person..innombords.. Ja jag har en tendens att stressa upp mig för saker, tror att det är det som gör mig utmattad och väldigt trött ibland. Ibland när det bara har blivit lite för mycket helt enkelt, små saker som egentligen inte är en big deal men som blir det för att jag gör det till en big deal. Jag kan inte rå för det bara.. Som det här med att skjuta upp saker, gör att jag för varje dag som går får så dåligt samvete att jag till slut mår rätt dåligt över mitt så kallade ”beteende”. Idag tog jag tag i två saker som jag skjutit upp och när det väl gjort så var det ju jäkligt skönt att det blev gjort! Är det bara jag som gör sånt här, eller är det fler?
Jag ska inte ens försöka säga att jag ska skärpa mig för det vet jag inte kommer att ske!
Så som gurkan skulle ha sagt ”punkt och slut!”

Kommentera

