Går det att klona sig?

20110412-212259.jpg

Varför ska allt hända på en gång? Jag bara undrar????
Jag ska bara anpassa mig för att jag är så förbannat snäll och det finns personer som utnyttjar det till max -Usch och tvi- blää!!!!
Just nu önskar jag att jag kunde klyva mig, dela på mig, klona mig.. Har lite väl mycket just nu! Kom på igår att jag ska söka skola till hösten och det ska skickas in tre arbetsprover.. I skolan har vi grupparbete; ändra och driva ett företag, jätte lärorikt och roligt, men mycket som ska göras. 2 nya låtar ska spelas in, deadline; nästa vecka! Superkul 🙂 repetitioner inför sommaren= sena kvällar! Superkul 🙂

Glömmer att svara betydelsefulla vänners (förlåt, kan jag återuppstå efter påsk?) mail och annat!
Jag älskar mitt liv just nu men det tråkiga är att jag inte har tid för ALLT för tillfället 😦 FÖRLÅÅÅÅT alla drabbade ni vet vilka ni är!

Har börjat med ett arbetsprov nu:

20110412-212225.jpg

Kommentera

