Ibland får man stå ut med mycket som partner!

20110413-171940.jpg

Och i vårt fall så tror jag att det är Daniel som får stå ut med mycket mer över hur jag är än vad jag får stå ut med hos honom! Haha
Som igår tillexempel så var jag på så jäkligt dåligt humör och han bara fann sig i det och var helt okej med det, han fixade mat och försökte skämta lite med surpuppan (jag) men när han har en dålig dag eller är på dåligt humör får han typ inte samma respons från mig! Jag finner mig inte i det utan blir obekväm av irritationen som ligger i luften och typ tycker att han får släppa det! Haha åh herre Gud va detta var ett enormt erkännande från fröken Lewin, alltså jag! Men det jämnar kanske ut sig i annat 😉

Kommentera

