När allt går åt pipan..

20110415-192148.jpg

Hrm den här veckan har inte varit till min fördel direkt, så nu slänger jag in påsen i garderoben.. Eller hur det nu var?
Allt, eller inte riktigt allt, har gått fel varje dag denna veckan. Inget har gått min väg 😦
Idag när jag mötte Emilie sa hon att det inte gick att gå bredvid mig för att jag utstrålade så stressig energi! Jag kände det själv och bad om ursäkt för att jag inte kunde ändra på det.. Emilie är snäll och försöker att reda ut och lugna mig 🙂
Det är nämligen så att några av mina arbetsprover som jag skulle ha skickat in idag ligger nånstans på vägen mellan Gävles postkontor och Stockholms postkontor och gud vet om brevet någonsin kommer fram. Innehållet går inte att ersätta så jag hoppas hoppas att brevet hittar fram nån gång.
Så nu får ni alla hålla era tummar att brevet kommer fram!
Har precis varit och skrivit en låt till en grej i England. Nu sitter jag på tåget hem till Patrik 🙂
Köksfest ikväll -tjohooo-

Kommentera

