Så mycket bättre!

Kollade runt på lite sajter och hittade den här fina

Från märket Hope. kolla in ryggen

knappar hela vägen, Me like 🙂

Vad gör jag idag då?

Jo jag pluggar, hittar på ursäkter för att inte plugga (blogga), ringer lite samtal hit och dit, planerar inför framtiden, tänker att jag borde skriva lite på boken men orkar inte, pluggar lite till. Kl 14 ska jag fixa mitt hår på fakermaker… ja det är väl ingen vid det här laget som har missat att jag har löshår??!

Kort hår:

Tada långt OCH tjockt hår..

Så mycket bättre liksom! Jag trivs med långt och mycket hår..jag kan avslöja att mitt riktiga hår är extremt tunt och svårt att göra något med 😦

Så jag är glad att det uppfanns löshår för sånna som mej 🙂

2 thoughts on “Så mycket bättre!

  1. Och här är det tvärtom. Jag hatar mitt tjocka hår! Måste fixa med det massor på morgonen om jag överhuvudtaget ska kunna ha utsläppt, annars står det åt alla håll o kanter. Usch. Hehe.

Kommentera

