Ensam kvar i New York

20110509-095918.jpg

Tidigare i veckan när vi var på en liten utflykt 2 timmar bort från New York började vi prata om resan hem och de andra tjejerna var eniga om att det skulle bli skönt att få sova i sina egna sängar på måndag när vi kom hem tillbaka till Sverige.
Jag påpekade att det faktiskt var tisdag vi skulle få sova i våra egna sängar INTE måndag!
Det visar sig då att jag bokat hemresan en dag försent :S
Så igår checkade jag in på ett hotell och vinkade av tjejerna som åkte till flygplatsen..
Men jag tycker faktiskt att det är rätt nice att vara här själv 🙂
Igår gick jag i affärer till kl elva på kvällen och sedan tillbaka till mitt Queen size bedroom och somnade gott.
Jag har jätte mycket bilder att visa när jag kommer hem!
Nu ska jag äta klart min frukost sen ska jag packa färdigt innan jag drar mig ut på New Yorks gator igen. Kl 14.20 kommer min cab som ska ta mig till flygplatsen 🙂
Take care!

Kommentera

