mina fina vänner!

vad skulle man göra utan sina vänner?

Ikväll har jag lite dåligt samvete 😦 Mina fina vänner har grillkväll hemma hos Camilla ute i Älvsjö. Jag skulle ha träffat Patrik men eftersom vi blev försenade i studion så hann vi inte ses idag.

Så alltså skulle jag ha kunnat  ta mig ut till Älvsjö. Men efter en heldag i studion så kände jag bara för att slänga mig på sängen hemma och dricka ett glas cola i min ensamhet.. ibland behövs det också 🙂 Daniel är iväg på fest så man får ju passa på liksom 😉


Kommentera

