Det blev tuffare än jag trott!

20110617-085341.jpg

Jag gillar ju att blogga! Men att hålla igång två bloggar samtidigt var väl lite väl mycket va? Som ofta tar jag mig vatten över huvudet, och så sitter jag och har en massa ångest för att jag inte fullföljer mitt tänk.. Bra där Emma!
Men av någon anledning så vill jag liksom inte släppa ju..
Men vi kanske kan bestämma att jag tar en liten paus här ifrån och fortsätter bara på Gefle Dagblads ”Artistliv” just nu! När jag väl är tillbaka här så lovar jag hojtar till på den andra bloggen och på Facebook 🙂

Bloggen finns länkad här på sidan bland mina andra länkade bloggar.

Okej då bestämmer vi det! Punkt och slut som Gurkan skulle ha sagt 😉

Kommentera

