Retro.

Hur cool är inte denna då?

Vi kan inte vara många i Sverige som äger en Kalles Kaviar telefon. Kommer ihåg att min pappa ville slänga den för en massa år sedan. Men jag propsade på att jag ville spara den. Och glad är jag för det idag. Den kanske blir värd jätte mycket om några år 😉

Jag hittade den iallafall för några veckor sedan när jag gick igenom alla mina kartonger eftersom jag & D ganska nyligen har flyttat. Den åkte tillbaka ner i kartongen, men slängas ska den inte!

One thought on “Retro.

  1. Vi har också en…..;)
    Sedan Petter var kollega med pappa Tommy så var det nån kampanj där….
    Den ligger också och ”skräpar” nånstans hos oss, men slänga den ville jag inte heller göra! Den är ju såååå cool!

Kommentera

