Skulle aldrig kollat..

Följer min kusin Alexias blogg. Idag blev jag helt förälskad när hon hade ett inlägg om hennes favorit-outfits från Madame de Rosas blogg.

Skulle aldrig ha kollat in  hennes blogg. för jag har ägnat den senaste timmen till att leta rätt på vart man kan hitta alla dessa kreaktioner.

Speciellt denna fantastiska klänning från Mango, so  jag bara MÅSTE, alltså MÅSTE MÅSTE MÅSTE HA!!

bild lånad från Madame de rosa

och kläderna nedan fick mig att längta efter våren. Går att klicka hem —-> HÄR!

så mycket fint. Kan inte snön bara försvinna nu så att man får packa ner den tjocka jackan i förrådet.

One thought on “Skulle aldrig kollat..

  1. haha, söt du är kusin 🙂 eller hur hon har en underbar stil, älskar den! om du går med där jag länkade där jag har mina looks så kan du hitta många andra med grym stil! 🙂

Kommentera

