Snart dags för The Voice -backstagebilder.

Om 45 min min drar det igång. Sista duellparen ska utses och ni har redan kunnat se förhandsklipp på vilka jag får äran att duellera mot. Om inte så klicka —–> HÄR!

bild lånad från The Voice

Bild från Ronja i The Voice

One thought on “Snart dags för The Voice -backstagebilder.

  1. Hejsan Emma! Syyyynd att du inte gick vidare ikväll. Det var lite roligt också för pappa kom in och skrek, titta titta där är Emma?? Jaaa, tänkte jag, hejjar du också på henne? De är väll klart, kommer du inte ihåg Emma? Hon bodde granne med oss innan dom flytta från myrbackavändan och jag kännde hennes pappa. Haha jag kommer knappt ihåg eller minns men roligt var det och att du vart med mig och min syster som små. Ha det bra 🙂

Kommentera

