Mio min Mio.

Mios vårtrender har lanserats och jag kunde inte låta bli att kika på´et.

Det första jag lägger märke till är Mio´s Nyhet – Noa pall

Noa Pall 249:-

Inte alls slående lik Ikeas pall BEKVÄM..

Pall BEKVÄM 99:-

råkar du vilja ha pallen i svart får du betala 149:-

vem betalar självmant ca 100 kr till bara för att det är en pall från Mio? Alla kommer ändå tro att den är från Ikea..eller?

Förstår ju givetvis att det är mycket som skiljer dessa pallar åt. Så som träslag, skruvar osv..

Annars hittade jag en hel del annat som redan är favoriter 🙂

vacker tavla.

sidobord. till balkongen kanske?

inspirationsbilder:

snyggt soffbord!

älskar sådana här grejer. man Kan ha tidningar i eller handdukar inne på toaletten eller kryddor-oljor och annat man bara har ståendes i köket.

Annars verkar det vara färg som sätter trenderna även i inredning till våren.

Härligt tycker jag!

Kommentera

