The New Look!

20120227-104115.jpg

Här om dagen kände jag mig så gräslig. Ingenting passade fröken Lewin (moi). Så då åkte saxen fram. Mitt ego skrek efter en förändring. Lugg. Det måste till en lugg så blir det mycket bättre. Jag stillade mitt förändringsbehov och klippte bara av det. En timme senare var jag hos Janne (min frisör). Mitt infall fick godkänt av saxexperten men han förstod inte varför jag inte ringde honom så kunde han görat! Janne fick iallafall finjustera.. Så nu e luggen perfekt!

20120227-104132.jpg

Kommentera

