Dejt.

20120229-211311.jpg

Är det något jag gillar skarpt så är det trevliga spontana (eller planerade) överraskningar 🙂 det finns ju typ inget bättre!
Jag har börjat äta penicillin så min förkylning är betydligt bättre. Men jag har smittat min pojkvän 😦
Trots det överraskar han mig med en spontan dejt och bjuder mej på middag 🙂 Så mysigt, älskar det verkligen!!
Nu är vi tillbaka hemma och båda är helt slut så vi intar soff-läge resten av kvällen 😉
Såhär glad blev jag tidigare ikväll..

20120229-211254.jpg

Kommentera

