Fick bevittna en tragisk förlust igår.

Vi var där. Vi intog våra platser. Det var fullt hus. Kul! Brynäs skulle möta Frölunda. Brynäs var bäst. Tyvärr räckte det inte till en seger. Men nästa gång Brynäs. Nästa gång.. Då jävlar får ni allt spela skiten ur det andra laget!
Vad fick vi (jag) ut av matchen?
Trevligt umgänge i pauserna. Hej alla pappas kunder och kollegor. Ni är så jäkla trevliga och jag längtar redan till nästa gång vi ser hockey ihop!
god tacos det brukar ALDRIG serveras god tacos om man inte gör den själv hemma. Men Läkerol Arena kan sin taco-buffé. ÄNTLIGEN kan man KÖPA god tacos på resturang!
autograf gömd i mitt programblad jag som aldrig vinner något, men igår lyckades jag knipa det programblad där det fanns en hockeyspelares autograf och fick 2 biobiljetter som pris 🙂 hur lycklig är inte jag 🙂 🙂 🙂
trevlig personal ja, Läkerolen har rekryterat de bästa!
Nationalsången sjöngs av en jätte duktig tjej. Kommer inte ihåg vad hon hette men grym sångerska. Från Helges såklart!
Lundqvist har en tvillingbror vem kunde ana att det fanns en head and shoulder kopia?! Okej alla viste det säkert redan, men inte jag! Var det Henrik eller Joel som var på plats igår.. Det vet bara Joel som var på plats!
Iceing jag tänkte innan domaren att det måste vara Iceing när pucken gled fritt över hela planen. Ganska stort för att vara mig!
………………
Sen åkte vi hem!20120304-104910.jpg20120304-104941.jpg

Kommentera

