häng med bakom kulisserna.

Såhär såg det ut när vi spelade in videon till No Excuses.

Första mötet och genomgång hade vi på Cosmos studios. Dä gick Mirja igenom alla sina planer. Vi pratade om kläder och hår och olika ljussättningar.

Den fina klänningen i videon kommer ifrån Jenny Skavlans kollektion för BikBok. Tack världens bästa Henriette för att du hjälpte mig med att få till den perfekta klänningen 🙂

Mitt hår stylades av  bästa bästa Janne Näränen på Salong Kontrast SÅKLART! 🙂 Han har vunnit en massa priser och lärt ut sin kunskap till många runt om i Sverige.

Mirja in action. Vill få till det perfekta ljuset!

det var ruskigt kallt inne på teatern där vi spelade in. Jag hade dessutom tajmat in en sjuherrans förkylning, så näsan och ögonen rann ikapp.

Vi försöker få till den coola ”klänningen” som hänger på en stång uppe i taket. Nu ska jag avslöja vad detta är egentligen. Det är nämligen ingen klänning utan en gammal fallskärm. Riktigt cool ide från Mirja tycker jag 🙂

Omdirigerar ljuset. Ljustekikern Kundali var grym!

inspirationen kommer ifrån filmen Edward Scissorhands. Jag blev helt till mig när Mirja kom med den ideen för det är en av mina absoluta favorit filmer.

EEn trött tjej klockan fyra på morgonen. Äntligen klara!

Här kommer videon:

 

One thought on “häng med bakom kulisserna.

Kommentera

