Tycka synd om snacks.

Har lyckats dra på mig en magvärk av det värsta slaget.
Det är ju den där veckan i månaden som vi alla tjejer måste stå ut med :/
Kunde inte sova i natt pga värken och idag känner jag mig helt tillknöcklad, usch och fy. Tur att det är fredag.

Jag har precis inhandlat kvällens middag som kommer att bli torskryggs filét med färsk sparris och chilli.
Till efterrätt blir det grönsaker som doppas i sour cream dipp från Estrella. Mums så gott det kommer att bli 🙂

Nu ska jag slänga mig på soffan och kolla på ett avsnitt av ”unga mödrar” på kanal 5

Kunde inte låta bli att inhandla dessa godsaker också (mår man pyton så gör man):

20120420-140535.jpg

20120420-140608.jpg

One thought on “Tycka synd om snacks.

  1. Är det inte förkylning så är det något annat, stackare! Hoppas du kryar på dig snart! I väntan på bättre tider kan du underhålla dig med en liten utmaning jag styrt upp, kolla min blogg för mer info 😉 Kram!

Kommentera

