Utmanad.

Tar mig an en utmaning som jag fick av Camilla

1. Vilken årstid gillar du bäst?

Jag älskar sommaren. Jag blir som en ny människa när solen tittar fram 🙂

2. Om du inte bodde i Sverige, vilken land skulle du helst vilja bo i?

Jag skulle vilja bo i USA

3. Vilken är din bästa egenskap?

Jag tror gott om alla människor tills att motsatsen är bevisad.

4. Vilken är din sämsta egenskap?

Jag tror gott om alla människor tills att motsatsen är bevisad.. Det är ju både på gott och ont 😉

5. Om du tänker tillbaka 7 år, lever du nu som du då trodde att du skulle leva?

Nej!

6. Hur ser ditt drömboende ut?

Ett litet radhus eller mindre hus med en liten trädgård, inte allt för långt bort från kommunikationer.

7. Senaste musikupptäckten?

kommer inte på något.

8. Sommarplaner?

Jobba och sedan en resa i slutet av sommaren.

9. Senaste teaterupplevelsen?

Improvisations teatern i Stockholm 2004

10. Vad är du beroende av?

Okej, jag erkänner—-> Coca cola tyvärr

11. Färgen orange – hiss eller diss?

Jätte HISS!!

Kommentera

