Vi måste snacka lurar!

20120605-113305.jpg

Jag är 26 år och idag är det första gången på länge som jag skäms, jag vill typ sjunka genom jorden, så där som när man var 14 år och var tvungen att ha på sej något som man absolut absolut inte ville. Eller när ens förälder/föräldrar gjorde bort sej inför ens kompisar och det var det pinsammaste Ever!

Det är världens fjantigaste grej, det är inte ens värt att lägga mödan på MEN jag är så gräsligt ful i stora lurar!!!! Jag har inga problem med att bära dem i studiosammanhang eller att se dem på andra. Men när jag själv lär bära dem offentligt DÖR jag. Jag går hellre ut i pyamas, ofixat hår utan smink, you name it!

Idag har min fina pojkvän (som för övrigt är urusel på att leta rätt på sina egna grejer) lånat mina fina nätta lätta hörlurar. Jag trodde inte att jag skulle behöva mina lurar idag så jag erbjöd såklart att han kunde låna mina när han inte hittade (!) sina egna.
Och jag svär 1000 gånger om inombords över att jag inte hittar någon av de fyra lurarna som följer med iPhonen.
Nä men så om ni ser mig med gräsligt fula lurar idag så har vi alltså redan rett ut att jag skäms ögonen ur mig.

Positivt:

Det ser ju ändå rätt så okej ut när lurarna hänger runt halsen..

Och lyssningen är ju bra…

20120605-113329.jpg

Kommentera

