Dag 4: en hobby.. På fel dag.

Hej hopp!
Igår spelade vi med Mannerz på Centerpartiets ”get together” så mitt bloggande blev obefintligt :/
Men tar igen dag 4 idag istället som då handlar om min hobby. Kan jag påstå att sången är min hobby trots att jag jobbar och får betalt för det?! A ja jag älskar ju att sjunga så jag är väl lyckligt lottad att få betalt för min hobby då.
Bild från igår ( hade köpt en blå jätte fin klänning, men vågade inte bära den ifall jag skulle bli lynchad eller nått haha, man vet ju aldrig, så jag körde på ett säkert kort på centerpartiets partaj… Alltså grönt!)

20120613-110510.jpg

Kommentera

