Dag 10: detta gör mig glad

Vilket passande tema för dagen.
Idag ringde telefonen vid elva och kvinnan på andra sidan luren berättade att jag skulle få blommor hemlevererat under dagen.
Jag älskar överraskningar, det är det bästa som finns. Och gissa om glädjetårarna rullade ner för kinderna när min pojkvän som befinner sig i Kiev fram till midsommar har skickat så fina blommor till mig. Vi har varit ifrån varandra i två veckor och jag bara dööör av längtan och vill att han skulle varit hemma dagen efter att han åkte egentligen.
Det här gjorde verkligen min dag och jag kommer somna gott med ett leende på läpparna och drömma sött om min kärlek.
Detta gör mig glad: jag är alltså världens lyckligaste tjej som har träffat världens finaste kille. Med eller utan blommor så är han mitt allt! ❤

20120618-171446.jpg

20120618-171501.jpg

Kommentera

