Dag 15: tema ”spår”

Är just nu ofrivilligt ledig, men ser det som att jag får passa på att ha lite obetald semester helt enkelt! Har latat mig i dagarna 3. Förutom en liten avstickare i måndags då ett möte inne i stan infann sej!
Eftersom Daniel också är hemma lite innan nästa jobb turné så passar vi på att mysa i massor. Både idag och igår var vi på en lång promenad i området där vi bor. Schysst att känna till vart man bor liksom 🙂
Så dagens tema ”spår” då.. Jag hade ju kunnat vara en spontan hurtbulle och gett mej ut i skogen och leta efter djurspår, spillning eller liknande.. Men det känns ju inte som jag.. Jag hade kunnat vara lite småkorkad och tagit mig till tunnelbanestationen och fotat av tågrälset. Eller hittat ett bromsspår..
Nu har jag istället intagit (ofrivillig) semesterställning i soffan och då blir det inte roligare än…håll i er!!! —-> Spår efter kvällens enkla middag som bestod av Sill och potatis och en hårdbröö macka med världens godaste ost som pålägg! Det ni 😉

20120627-183548.jpg

One thought on “Dag 15: tema ”spår”

Kommentera

