Städkärring!

Idag har jag varit en riktig hemmafru och gjort husets (hrm..lägenhetens) alla sysslor. Tvättat, dammsugit, dammat, pimpat, diskat, röjt och törkat, skurat, bäddat och vikt tvätt och till o med lagat min favoritklänning som gick sönder förra sommaren. Kan man bli mer värd ett kvälls häng på balkongen eller? Tar mig en kopp te och kurar in mig längst in i hörnet under filten tror jag..
Sist men inte minst har jag haft en tidig mys middag och umgåtts med min fina Patrik. Det var evigheter sedan vi sågs sist och jag har verkligen saknat hans närvaro mycket!
Trevlig onsdagkväll mina vänner

20120704-195824.jpg

Kommentera

