Stress och så..

Varför packar man aldrig resväskan i tid? Jo det kan jag tala om, jag är rätt trött på att packa.. Det lättaste skulle vara om jag hade en färdigpackad väska som alltid står och väntar på nästa resa i hallen. Men det skulle bli rätt dyrt att ha dubbla uppsättningar av allt, och tänk vad allt skulle lukta illa efter några dagar.
Är det inte jobb så packar man för att man ska iväg på privata ”äventyr”

Nu befinner jag mig på tunnelbanan efter en stressig morgon, ska klämma in en dubbning innan jag kastar mig på tuben igen mot centralen för att ta mig till Gävle. Håll tummarna för att jag hinner med anslutningen 🙂

Väl i Gävle tänker jag ha semester och de som vill träffa mej får ta sej till mig, rör mig inte ur fläcken förutom en middag inne i stan onsdagkväll och släktträff med mina galna mostrar på torsdagskvällen, underbart!

20120717-121855.jpg

One thought on “Stress och så..

Kommentera

