Det här med de 20 dagarna..

Ja, ni kanske kommer ihåg..jag skulle blogga om ett tema eller publicera en bild varje dag under 20 dagar.. det gick ju sisodär.. jag tänkte att jag måste ju slutföra detta lilla projekt som jag tog mig ann. Sista inlägget var dag 16: Mitt beroende. Så jag tar väl vid där jag slutade och fortsätter nu med dag 17: Detta får mig att skratta

Dag 17: Detta får mig att skratta

Väldigt svårt eftersom att det är rätt mycket. Det beror också på vilket humör jag är på, är jag trött så kan jag bli fnittrig och skratta åt det mesta. Har jag en dålig dag så är det svårare att få mig att skratta…

Är det meningen att jag ska avslöja vilken komiker jag gillar bäst? vilken film eller serie jag slår på när jag vill skratta? vilken av mina vänner som är roligast? situationer i livet som är komiska? eller vad? Konstig uppmaning denna Dag 17.. kanske därför som jag har skjutit upp detta.

Johan Glans är hysterisk rolig, lika så Al Pitcher men även Soran Ismail.

Rolig serie som jag gärna tittar på och får mig att skratta är New Girl, lika så The big bang Theory.

 

Over and out..dag 17 är över!

 

Kommentera

