Fimpa, tack!

Man får gärna röka, no problemas!
Men måste man röka där det är massor av andra folk som inte röker? Vart jag än står så är det någon som röker. Jag kan inte gå undan! omöjligt!
Synd att jag inte kan förpesta er med någon av mina ”fula ovanor”. Jag kanske ska börja slänga godis och cola på er eller nått.. Ja det är ju det enda skiten som jag förpestar mig själv med.
Jobbigt om rökaren skulle vara lika förtjust i lakrits som jag förstås.. Då skulle denna person kanske känna sig uppskattad på något sätt..

Införa rökfria zoner utomhus kanske?
Förslag 1: tunnelbaneperronger, pendeltågsperronger, busskuren.. Allt där man står och väntar på något typ av färdmedel!

Varför? Jo röken har en tendens att inte stanna kvar just på den kvadratmetern du befinner dig på.

För er som har missförstått och tror att jag är någon tjurig gammal tant som älskar att klaga. Kan jag bara säga att nej, jag känner mig ganska ung och fräsch om jag ska vara ärlig. Är inte äldre än 26 heller..

Så kontentan av det hela, jag är en jävligt snygg tjej i mina bästa år som gärna slipper röken, för det luktar inte gott!

20120829-083959.jpg

Kommentera

