Jätte intressant inlägg (!)

Sitter i min solstol och väntar på att lunchen ska börja. Min frukost har i en veckas tid bestått av tre rostmackor (torra, förutom i måndags för då var det lite färskare än vanligt) med jordgubbsmarmelad på. Ja, det ska gudarna veta att det är ju en hel del man INTE får äta när man är gravid annars hade jag iallafall kunna tryckt i mig några ägg på morgonkvisten för att stilla min hunger. I den så kallade snackbaren har det något som kallas för toast till servering mellan kl 10-13. Det finns även någon typ utav hamburgare och korv med bröd som ingendera tyvärr ser ut att likna vid deras namn.
Men snart serveras lunchen och jag ser med spänning fram emot vad som serveras idag. Igårkväll lastade jag tallriken med små saltgurkor (min räddning), de ljumma pommes fritesen, grön paprika (min räddning nr 2), någon sås som jag tror försöker efterlikna aioli, vitt bröd (igen) och något fläskigt till kött som kvällen till ära inte gick att äta!
Näääj för tusan jag är inte bitter bara jävligt hungrig (och gravid)
OBS! det ser trevligare och godare ut på bilderna än i verkligheten..

20120912-130413.jpg

20120912-130451.jpg

20120912-130534.jpg

Kommentera

