Tur att vi bara bor på 44 kvm

20120918-125029.jpg

Har spenderat många timmar på SÖS akutmottagning sedan i söndags. Ingen vet vad det är, 4 läkare har kollat. Bebisen mår bra men dessvärre inte jag. Så nu blir jag sängliggandes under en veckas tid (det får vi hoppas räcker rätt bra) och så hoppas vi att den medicinen som jag fått kommer att hjälpa.
Annars mår jag toppen, det gör det här lilla missödet så förbannat tråkigt. Jag vill ju göra en massa saker.. Men det går inte. Skönt att jag inte ens kan trotsa läget, för det räcker rätt bra med den ansträngningen min kropp utsätts för när jag ska ta mig till toaletten eller kylskåpet. Tur att vi bara bor på 44 kvm..

One thought on “Tur att vi bara bor på 44 kvm

  1. Åh men då! Hoppas du mår bättre snart 🙂 Inge roligt när man inte vet vad som pågår i kroppen. Kom hem från Turkiet och åkte på världens halsont men i inga prover visade på något.. Usch.

Kommentera

