I väntans tider.

Så är namnet på Daniels och min nya blogg som vi har på minbebis.com

Jag tycker att det är fantastiskt roligt att vi har bloggen tillsammans, och framförallt att Daniel har varit den som varit mest drivande hittills 🙂

 

I väntans tider <——- Klicka här för att komma till bloggen.

Ett utdrag från bloggen

DANNES DAGBOK #01

”..Förutom att det låg någonting i luften den där dagen så fick jag en present när jag kom hem från jobbet. Och jag öppnade det där paketet långsamt, lite för att reta henne, liksom dra ut lite på det. Jag visste ju inte helt säkert, men jag anade vad som låg i den där vita paketpåsen. Hur tuff jag än verkade vara så steg pulsen, tankarna började liksom bjuda upp varandra. Hoppas, hoppas att det är det jag tror, men hur ska jag agera om det inte är det, kan jag dölja besvikelsen?…”

 

Vi har precis startat, så häng med från början vettja 🙂

Kommentera

