Igår, idag & imorgon.

20121002-143920.jpg

Igår träffade jag Emilie & Frida, mina gamla bandmedlemmar i Caracola. Vi ses allt för sällan. Lika mysigt varje gång. Jag glömde liksom bort tiden.. Eller nej nu ljög jag.. Jag hade koll på tiden men jag kände att jag helst av allt velat slänga den jäkla klockan i väggen och inte behöva tänka på att det kommer en morgondag. Våran lilla familj, mina små systrar, de var tillbaka i mitt liv och det var svårt att släppa dom när det var dags för hemgång 😦

Idag ringde klockan vid 04.30. Dags för jobb på förskolan. Jag jobbar heltid just nu och det är rätt hårt för kroppen med alla böjningar hit och dit.
Imorgon väntar samma morgontid, men det kompenseras med tidig hemgång 🙂

Nu är jag påväg in i dubbningsstudion, sen ska jag hem och lägga fötterna i högläge.
Ha d!

One thought on “Igår, idag & imorgon.

Kommentera

