Like a million dollar baby!

20121027-181813.jpg

Idag har jag fixat håret. Det senaste året har jag gått från brun till rödhårig, fram och tillbaka. Idag blev jag blond.. Eller ja.. Ljusare iallafall. Jätte svårt att fånga den rätta färgen på bild men ni kan se den fina klippningen och stylingen. Im feeling like a million dollar baby idag. Ni vet så där snygg att man hade önskat att man hade något inbokat under kvällen, så som en middag på fin resturang med sin sambo tex. Eller en festkväll med vännerna!
Så klart har jag varit hos Janne på Salong Kontrast. Han fixar alltid mitt hår numera.
Snacka om att jag blev ompysslad, så skönt!
Tack bästa Janne!!

Kommentera

