vad har jag gett mig in på?

 

Jag har varit lite dålig på att uppdatera bloggen inser jag nu. Jag undrade just vad jag har gett mig in på. Jag och min sambo startade en blogg där man kan följa vår graviditet också. Kändes jätte roligt att vi skulle göra det tillsammans. Men vad hände? Jo jag har en sambo som är ovan bloggare och som inte förstår att om man ska behålla sina läsare får man nog bjussa på mer än ett inlägg i veckan. Så detta resulterar i att jag nu försöker att hålla två bloggar uppdaterade 😉

Jag tycker ju att det är roligt med den andra bloggen, för jag har ingen aning om ni, mina läsare på den här bloggen är det minsta intresserade av min graviditet och kommande familjeliv. Så försöker att hålla mig rätt neutral här så länge!

Jag ska bli bättre på att uppdatera här på bloggen.. men om jag försvinner några dagar så vet ni att ni kan hitta mig —–> HÄR!

Kommentera

