Jag har ju fyllt år!

Jag är ju officiellt 27 år gammal numera. Äh det är ju fruktansvärt vad tiden går fort. Gammal som gatan. Men man blir väl inte äldre än vad man gör sej.

Men jag måste villigt erkänna att det var betydligt värre att fylla 24, 25 & 26. Det var ångestladdat vill jag lova. Nu har jag nästan kommit över det där med åldersnoja och kommit mer överens med min ålder.

Vad fick jag då i present på min stora dag?
Jo bl.a. En sängvägg av min pappa, mamma hade köpt jätte fina produkter från bodyshop, av Daniels fina föräldrar fick jag presentkort på Åhléns, av hans bror och sambo fick jag spa-produkter att använda i hemmet. Och av Daniel fick jag en 50 min gravidmassage och blommor 🙂
Sen fick jag ju hur många fina grattis-hälsningar som helst på Facebook.
Mamma hjälpte mig också att använda ett presentkort som jag fick när jag fyllde 25 på hildebrandtsguld i Gävle. Så passande till 27 års-dagen fick jag hem två berlocker till mitt pandora-armband 🙂

20121121-200048.jpg

20121121-200129.jpg

20121121-200502.jpg

Kommentera

